maandag 4 januari 2016

Wensenlijstje 2016


Hallo 2016! Wat ben ik nieuwsgierig naar alle leuke avonturen die je voor mij in petto hebt! En aangezien ik dat zelf aardig in de hand heb, bij deze mijn wensenlijstje voor 2016 :)

Heel kort en krachtig: genieten, spelen en creƫren.

En iets uitgebreider, komt het hier op neer:
Minder mijn agenda vol plannen, minder suiker, minder zeuren, druk maken en twijfelen aan mijzelf (want stiekem kan ik dit bijzonder goed ;)).
Meer leuke dingen doen en maken, meer thee, meer liefde en aandacht, blij zijn, meer mijzelf uitdagen om toffe dingen te doen die ik stiekem toch wat spannend vind, meer mediteren, meer vertrouwen in mijzelf, meer leuke post van de drukker en mijzelf leuke workshops/cursussen cadeau geven (er staan alweer 2 leuke op de planning, hoera!).


Dus, hallo 2016! We gaan er een geweldig mooi jaar van maken!

Wat staat er op jouw wensenlijstje voor 2016?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten