zondag 17 januari 2016

Fijne dingen #2

Afgelopen week bakte ik jummie worteltjestaart (helaas geen foto), ging ik naar de film (a walk in the woods) en jummie uit eten met L.(helaas geen foto), vierde mijn Oma haar 80e verjaardag (wel foto's ;)) en ontmoette ik Gurus.

Hu? Wie? Lees, en je komt er achter (en je ziet daadwerkelijk ook nog best wat foto's van mijn week met fijne dingen ;) )




Ergens, op een relatief saaie plek, kwam ik dit boek tegen. En er stonden plaatjes van foto's in, kunstwerken op zich.



Wat heeft de aarde toch mooie plekken :)

Meeting Gurus! Because everyone needs a guru. Helemaal mee eens, Gurus.
Maar wie/wat is Gurus?
Een locatie waarbij van alles bij elkaar komt, in Utrecht. Lekker eten bijvoorbeeld. En de gelegenheid om te vergaderen bijvoorbeeld. Mét alle ict-dingen die daarbij handig zijn, die het ook nog eens doen zonder moeilijk te doen. Of een trainingslocatie. Ach, er kan zo veel! En de sfeer is er geweldig fijn. Helemaal handig.
Afgelopen vrijdag hadden ze hun feestelijke opening, mét daarbij lekker eten (hoera!), leuke mensen (Hoera!) én werkende typemachines waar we achter mochten kruipen (HOERA!).
Dus. Mocht je opzoek zijn naar een fijne plek voor een training/vergadering/... in Utecht? Hophop door naar Meeting Gurus!



En toen was het zaterdag, mijn Oma werd 80 (!) jaar! Hoera! En dat hebben we heerlijk feestelijk gevierd. In een kerkje, wat nu een ontmoetingsplek is, in een gehucht van 3 straten. Via het doodlopend (bijna)landweggetje, midden tussen de weilanden in het noorden van het land.
En wat was het gezellig en leuk! Familie bij elkaar, lekker eten en leuke stukjes, mijn dag was helemaal compleet. En die van mijn Oma ook :) Het leven is goed :)





Fijne zondag en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten