zondag 31 januari 2016

Fijne dingen #4

Zeg, winter, weet je wel dat het winter is? Twee weken geleden lag ik in bed met mijn winterdekbed, een extra wollen deken, kruik én een warme pyjama. Deze week gooide ik alle warme extra's het bed weer uit en deed het slaapkamerraam open (en ook weer dicht, haha, het waaide ook best wel heul hard en er was ook best wel heul veel regen ;) )
Gelukkig was er na al die liters water, ook veel blauwe lucht en meer fijns deze week. Hoera! Kijk en lees maar mee :)


Maandagavond trakteerde mij op deze mooie lucht toen de zon onder ging.

De narcissen buiten doen alsof het al volop lente is. Snap ik. Daar was het warm genoeg voor.

Woensdagavond was ik heerlijk fijn aan het collage-maken geslagen. Veel beter dan tv kijken, al zeg ik het zelf ;)

Dinsdag = bakdag. En ik maakte gezonde chocoloadetaart. Hij smaakte ons iets te gezond. Een flinke dot honing er boven op, maakte 'm acceptabel. Gelukkig ben ik het bakken niet helemaal verleerd. Deze gezonde bananenbrood is dus gezond EN lekker. Hoera! Recept komt binnenkort :)

Mijn broeken doen allemaal het zelfde kunstje: ze gaan stuk net voorbij het kruis, daar boven bij je dijbeen. Iets met de zadel van mijn fiets en mijn houding. Hoe dan ook. Het werd tijd om weer eens wat spijkerbroeken van een lapje te voorzien. Ik kan dat eeuwig uitstellen. Maar he, die 3 broeken waren in een half uurtje weer opgelapt. Hoera! (Ja. Ik weet het. Ik kan ook nieuwe broeken kopen. Maar stiekem vind ik die lapjes zo leuk als ze er eenmaal op zitten ;))

En nog meer blauwe lucht! Het maakt mij zo blij, die blauwe lucht :)

De postbode bracht een leuk pakketje binnen: happy pants! Helemaal vanuit Verweggiestan opgestuurd. En ze zitten heerlijk, en zijn geweldig voor yoga-in-de-ochtend :)

En BAM! Het was vrijdag! Onderweg in de trein handletteringfriday opgezet, en pas in de avond toegekomen aan de uitwerken ;)

Zoef, dat was mijn week!
Fijne zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten