maandag 11 januari 2016

Over creativiteit die je overkomt, of voorbij dendert.

Vandaag een filmpje over creativiteit.

Over gedichten die op je afstormen, en als je pen en papier bij de hand hebt ook daadwerkelijk op papier komen te staan. Of achterstevoren, wanneer je net te laat bent en het gedicht bij het eind weet te pakken. Of als je te laat bent, je voorbij dendert en opzoek gaan naar iemand die wel pen en papier bij de hand heeft.


Euh?

Ik heb het echt over een gedicht, dat je overkomt, of voorbij dendert. Of over een tekstidee (een blog, verhaal, ...) of een illustratie. Dan zie ik een glimp van een mogelijke illustratie of dan overvalt mij het begin van een leuk verhaal. En als ik daar niets mee doe (wat ook kan :)), verdwijnt deze glimp ook daadwerkelijk weer.

Elizabeth Gilbert sprak hier heerlijk eerlijk over bij Ted. Gun jezelf deze 20 minuten en kijk wat het voor je kan doen :)
(klik dubbel op het filmpje om het op volledig scherm te zien :) )



Ik ben benieuwd wat je van het filmpje vindt!

(voor mij gaf het een nieuwe kijk op inspiratie, en dat je je inspiratie ook kan aanspreken om eens een handje mee te helpen.)

Fijne maandag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten