zondag 24 januari 2016

Fijne dingen #3

Dag leuke, semi-trage week! Je was weer leuk! Zo heb ik eindelijk wat sneeuw gezien in Utrecht, speelde ik voor pyromaan bij W., deed ik leuke spelletjes en at ik jummie peren-taart :)

Kijk en lees mee!



 Het was echt even winter in Utrecht! Naast dat het best wel koud was, lag er vorige week zondag zowaar een minilaagje sneeuw. (Euhm, het was meer hagel dat was blijven liggen, maar hé, het was wit ;))

Met vriendinnetje I. bezocht ik voor ons een nieuw koffietentje. En ze hadden spelletjes! Hoera! Ik ken Hives (het spelletje dat we hier spelen) al een tijdje en zowaar word ik steeds ietsjes beter :) (slecht verhaal: ik heb dit spel ooit gedemo'd (is dat een woord..?) op de spellenbeurs in Essen, en de maker van het spel was daar ook. Hij vond mijn strategisch spel, euhm, niet bijzonder goed. Dus ik kreeg wat les. Het werd er niet echt beter van, haha. Maar het was goed genoeg om het spel uit te leggen ;) Strategische spelletjes zijn niet mijn sterkste kant ;) )

Dinsdag maakte R. een peren-keer-om-taart en hij was GEWELDIG lekker! Die mag vaker gemaakt worden :) Het was een jummie-toetje :)

Brrrr, het was best koud deze week! Mijn favoriete muts uit Schotland mocht weer mee naar buiten, hij zo lekker warm! Eigenlijk te warm, haha, na 10 minuten heb ik m toch maar weer afgedaan. Dus winter: je mag best koud worden hoor, dan kan ik m'n muts weer wat vaker en langer op hebben ;)

Zooo lekker! Einde van de week was de zon heerlijk aan het schijnen. Het mag best koud zijn, ik wil wel een blauwe lucht ;) Van te veel en te lang grijze luchten word ik een niet bijzonder blije Lotte. Met mijn voetjes op de verwarming, boekje op schoot (ik ben weer eens alle Harry Potter boeken aan t lezen ;)) en kopje thee in de buurt was het een zalig lome dag :)

En ook fijn van dat koude weer, de houtkachel bij W.! Ach, die mag zo bij mij thuis komen staan. Hij is ZO fijn en warm ;) Zelfs zo warm dat we bij W. het zomerdekbed vrolijk nog op bed hebben liggen (echt). W. was gisterochtend van huis, en tja, toen moest ik er toch echt eens zelf aan geloven: een fikkie stoken. En hoera! Het is meer dan goed gelukt! Ik was zo trots op mijzelf ;)

Ik blijf nog lekker even voor de houtkachel, genieten van deze druilige zondag (en gelukkig is het warm binnen ;)). Fijne zondag en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten