maandag 9 november 2015

Maandaginspiratie #36

Hallo fantastisch herfstweer! Tijd om de deur uit te gaan, onzinnig veel herfstbladeren te verzamelen en jezelf vervolgens afvragen wat je dáár nou weer mee gaat doen (hallo herfstig wensenlijstje #10!).

Dus.

Ik had een tafel vol met herfstbladeren. Het zag er erg herfstig en kleurrijk uit ;) Gelukkig wist ik stiekem al wel een beetje wat ik met al die blaadjes kon gaan doen. Dat scheelt weer ;) Kijk je mee?


Je hebt niet veel nodig voor deze makkelijke (en leuke!) diy:
- een divers aanbod van herfstbladeren (kleur, formaat, ...)
- verf (gouache of acrylverf)
- penselen
- potje met water
- watervaste stift

En nou easy peasy aan de slag!
- je neemt een blaadje en schildert hier een leuk gezichtje op
    - je kan verschillende gezichten uitproberen, waar zet je de ogen neer, wat voor neus geef je 'm, ...
- met de watervaste stift kan je leuke patroontjes aanbrengen op een blaadje






En al best wel snel heb je een leuke bonte verzameling!


(ik vind ze zo leuk!)
(en dan nu weer de vraag wat ik hier mee ga doen :P )




Geen opmerkingen:

Een reactie posten