woensdag 4 november 2015

Happy Mail #12

Terwijl buiten de bomen toch echt bijna alle blaadjes kwijt zijn, viel er bij mij gisteren een dik pakket in de brievenbus: de instaswap2015falledition!

Bij een swap stel je een pakketje samen voor iemand die je niet kent. Je kan de ander wat beter leren kennen door te kijken naar zijn of haar Instagram. Meestal maakt iemand ook een moodboard van wat hij/zij zelf leuk vindt. En zo gaan wildvreemden aan de slag om iets tofs te maken voor een ander!

Heel leuk: ik mocht iets maken voor Lotte. En degene die voor mij wat maakte, heet ook Lotte!

Genoeg geklets, tijd om te kijken wat voor leuks er allemaal in mijn ontvangen pakketje zat!


Ik moest me beheersen om niet alles in 1x open te scheuren ;)




Dit kaartje heb ik gelijk op het fijne dikke notitieboekje geplakt: hij is klaar voor gebruik!

En het allerleukste vind ik de brushpennen! Ze vallen helemaal in de smaak!

Ik moest ze natuurlijk meteen uitproberen :)


Wat was het leuk om mee te doen met deze swap! Kijk hier voor al het leuks dat verzonden is :)
Wil je zelf ook een keer meedoen met deze swap? Voorjaar 2016 start er weer eentje van Lynda, en op Instagram zijn vast andere leuke te vinden :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten