zondag 22 november 2015

Fijne dingen van afgelopen week #2

Zoef! Daar vloog weer een week voorbij :)

De week begon heerlijk met nagenieten van het geweldige leuke weekend bij Holy Stitch. Een pot thee, jummie chocolade en series maakten het een heerlijke lome maandag :)


R. en ik keken graag elke dinsdag Heel Holland Bakt terug, onder het genot van lekker eten en jummie lekkers als toetje (taart, of iets anders dat goed past bij Heel Holland Bakt. Want zonder lekkers... Euhm, ja, nou, nee, dat kan niet. Vinden wij dan ;) ). Heel Holland Bakt is al weer een tijdje afgelopen en nu vermaken wij ons heerlijk met The Great Britisch Bake Off. Ook met lekkers natuurlijk. Dit keer pepernoten  kruitnoten!

Ze waren heerlijk! En (..bijna...) de eerste kruitnoten van het jaar voor mij. Leuk dat al dat Sinterklaaslekkers sinds eind augustus naar je roepen in de winkel (ja, echt. Ik heb ze gezien), maar Sinterklaas neemt ze toch mee naar Nederland..? Dus sinds afgelopen weekend kan ik mezelf weer misselijk eten aan al het Sinterklaaslekkers :)

Bij Holy Stitch staat ook TeerhartVan het voorjaar hebben S. en ik daar ons meer dan een uur vermaakt: welke ketting nemen we eigenlijk mee..? 
En na al mijn leuke workshops vond ik vorig weekend zelf ook nog even een gaatje om weer even rond te kijken bij Teerhart. Deze mooierd mocht mee naar huis :)  

Altijd leuk om aan de slag te gaan met vrolijke kleuren! Dit keer maakte ik wat nieuwe rompers voor HIPraven :)

Nog meer lekkers! Vriendinnetje H. kwam eten en er lag een banaan in de fruitschaal die heel graag in een cake wou zitten. (jep: soms zegt fruit dat tegen mij ;) ) Het verzoek van de banaan kon ik niet negeren, dus maakte ik een cake van 'm. Samen met een appel werd 't weer een geweldig lekkere banaan-appelcake. Er bleef zowaar nog wat over voor de rest van de week, al kwam dat vooral door de jummie chocoladepepernoten die H. had meegenomen ;) 

Het fantastische boeketje rozen van mijn ouders hielden het deze week toch echt voor gezien (wat ook best wel mocht ;) ) En net voordat ik ze in de groenbak legde, belde mijn schoonzusje aan (ze kwam eten) en had een gele bos met rozen. Jee!
Mijn broertje schoof later op de avond ook aan en o boy, wat hebben we weer lekker gegeten :)


Oja! Het regende best enthousiast afgelopen week ;)

Fijne zondag en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten