zondag 6 december 2015

Fijne dingen van afgelopen week #3

Afgelopen week at ik zalige worteltjestaart in de stad, ontdekte ik dat de kabouters niet verantwoordelijk zijn voor de lampjes in de bomen, zag ik de Utrechtse gracht weer wat vol lopen met water en at ik jummie roti bij m'n ouders (al heb ik daar geen foto van ;) )



Hoppa! Weer een fijne bos bloemen die ik welkom mocht heten in huis :) Hoera voor bloemen!

Ach hemeltje lief. Ik hou van thee. Ik was voor een koffie-cadeautje bij Simon Levelt en kon het niet laten ook even bij de thee selectie te kijken. ZO VEEL KEUS. Helaas waren er bij mij thuis geen lege theepotjes, dus mocht ik van mijzelf niets meenemen...

Ook ontdekte ik in de stad een nieuw zaakje, en werd ik verliefd. Wat een zaligheid verkopen ze bij Stach! Ik hield het bij een lunch, maaaaaaaar ik kom zeker terug voor meer lekkers!




Ik durf niet echt hardop te zeggen dat ik geloof in kabouters. Maar ik verdacht ze er altijd van dat zij de bomen vrolijke lichtjes geven in december. Nou. Ik ga er maar van uit dat deze meneer op de hoogwerker ze een handje kwam helpen.

Utrecht is nogal een puinhoop, zeker rondom het station. Sommige fietspad rondom het station hebben eindelijk na jaren een vaste plek gekregen ('s avonds met een niet wakker hoofd daar fietsen, was altijd een uitdaging), verschillende bruggen zijn af en ja! De gracht loopt langzaam weer vol met water (maar, hoe komt die graafmachine er nou weer uit zonder de kade stuk te maken..?).


~ oja ~

Ik gaf mijzelf een fijne groot dekbed. Zo eentje waar het niet uit maakt aan welke kant ik ook mijn benen uit steek, er is deken. Hij is heerlijk warm. Nu wil ik helemaal 's ochtends niet mijn bed uit ;)

Fijne zondag en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten