woensdag 22 juli 2015

Zomerswensenlijstje Update #2

Stiekem zijn er de afgelopen paar weken al enkele onderdelen van mijn zomerswensenlijstje afgevinkt. Kijk maar mee :)

- 8 - op avontuur in het bos met een speurtocht - 

Een avontuur was het zeker, W. en ik gingen de speurtocht uitzetten en wisten nog niet zo goed waar en hoe. De fiets was mee, net als een kaartje. En op verkenning maar! Dat leverde als voorwerk vieze voeten, krassen van bramenstruiken en brandnetelplekken op. Maar ach, alles voor een leuke speurtocht, toch? ;)


En ik zou ik niet zijn als ik de groep bijna de zelfde route zou laten lopen, met wat idiote opdrachten tussendoor (kijkt heel lief).





- 9 - zwemmen in een meer -

Het waren heerlijke dagen de afgelopen paar weken. En op bijzondere wijze kreeg ik het meerdere keren voor elkaar om met mooi weer naar een meertje te fietsen, en zodra ik er klaar voor was het water in te gaan, betrok de lucht en werd het koud. Bij de eerste foto zijn we na een uurtje ook echt naar huis gegaan. We hadden niet gezwommen. Het was echt KOUD. Bij de tweede foto hebben we wel gezwommen, het bleef droog, al stond er wel zo veel wind dat a) er zowaar golven waren in de baai en b) de terugweg op de fiets naar huis een kleine uitdaging was ;) Gelukkig ben ik óók met mooier weer bij een meertje geweest én wezen zwemmen. Hoera! Al is daar dan weer geen fotobewijs van.




- 11 - een museum bezoeken waar ik nog niet geweest ben - 

Zelfs het komen bij dit museum was een avontuur, het was namelijk in Parijs. En aangezien vriendinnetje R. en ik wel zin hadden in wat avontuur, zijn we daar al liftend naar toe gegaan. Meer weren van dit leuke avontuur? Lees hier verder :D


En dan hebben R. en ik ook nog eens Apeldoorn onveilig gemaakt :)


- 24 - picknicken -

Ook deze vond plaats in Parijs :) Wat was het toch fijn!


Op naar de volgende leuke dingen op mijn lijstje! Als je het lijstje bekijkt, zou je ergens mee naar toe willen?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten