zaterdag 11 juli 2015

Zomerswensenlijstje Update #1

Het was warm. Erg warm. Over de 30 graden. En wij waren buiten. Hier en daar in de zon en in de modder. En het was heerlijk.

Nu ben ik misschien wat bevooroordeeld. Ik hou namelijk niet zo van schoenen. Ik heb mijn voeten graag alleen in sokken/sloffen of, wanneer t lekker weer is, gewoon bloot. En kliederen met van alles is ook wel aan mij besteed. Dus eigenlijk is een blotevoetenpad op mijn lijf geschreven.

Hoe dan ook, W. en ik hadden een weekendje samen gepland. Misschien zouden we kamperen. Misschien ook niet. Het werd het laatste ;) Maar buiten zijn = fijn. Vooruit, in de schaduw was het dat weekend wel het lekkerst.
Dus ging ik opzoek naar iets verkoelenst (is dat 'n woord?) buiten. En zo belandde we in Deurne. Daar is onder andere het Toon Kortooms Park. Een veelzijdig park, van een theetuin, dierenparkje en ook een blotevoetenpad. Onze slippers lieten we met liefde achter in het huisje, we dronken nog even 7 sloten water en doken vervolgens het terrein op. 1,5 hectare grond lag op ons te wachten, of vooral op onze blote voeten. Er was veel te zien, en te voelen. Onze voeten vonden het geweldig.














We vonden een reuzespel Mikado. Erg leuk! Wij hebben er een voeten-editie van gemaakt, we waren immers op een blotevoetenpad ;) Dat maakte het spelletje net wat lastiger. Hoe goed is je voet/oog coördinatie?

Ik vond het heerlijk, nummer 22 van mijn zomerswensenlijstje! Dat ik nummer 22 van mijn zomerswensenlijstje kan afvinken, hoeft niet te betekenen dat dit het enige blotevoetenpad is dat ik van de zomer ga lopen ;) Zin om mee te gaan binnenkort?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten