maandag 27 juli 2015

Maandaginspiratie #30 - sleutelleed

Om te voorkomen dat ik mijn sleutelbos kwijt raak/tijdelijk niet kan vinden of ergens vergeet, hangt er een mooi lelijke key-koord aan en verschillende sleutelhangers (een lief klein bad-eendje vol met hartjes, een houten lepel en een scankaart van een supermarkt). Super handig!

Minder handig is de meerdere sleutels die er aan hangen (het zijn er niet bijzonder veel, maar tóch te veel ;) ). Het is als een usb-tje die je probeert aan te sluiten op je computer: eerst 2x fout, dan pas goed. En daar ben ik wel een beetje klaar mee. Mijn usb-tjes heb ik voorzien van stickertjes aan de 'bovenkant' en mijn sleutels kregen een soort gelijke update: een nagellak update.




N O D I G
- je sleutels
- verschillende kleuren nagellak
- wat schilderstape
(en als je een knoeierd bent zoals ik, een blikje waar de sleutels op kunnen liggen en een snijmat o.i.d. als knoei-ondergrond)

A A N    D E    S L A G
- tape met schilderstape af wat je graag nagellak-vrij wilt houden
- tape de sleutel aan het blikje met wat tape (wat je een kleurtje gaat geven, steekt uit)
- geef de sleutel het kleurtje dat je wilt
- wacht geduldig tot de lak droog is en bekijk of het een tweede laagje nodig heeft
- alles droog en tevreden? Haal het tape er af
- voeg de sleutels terug aan de sleutelbos
- stress-vrij en in 1x de juiste sleutel bij de deur! Jee!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten