maandag 4 mei 2015

Maandaginspiratie #18

Mei wordt een mooie maand. Ik voel het! Er staan allemaal leuke dingen op de planning en daar word ik helemaal blij en vrolijk van :D

Een paar weken geleden zag ik deze tekst van Loesje voorbij komen. En ik dacht, deze past helemaal bij mij, en bij de maand mei!

Het idee is als volgt, en letterlijk: word jij al verdacht van goede daden? Wat voor leuke daden kan je bedenken waar je zelf blij van wordt en hopelijk anderen ook? Het hoeft niet veel tijd te kosten. Iets als zomaar een knuffel, een lief kaartje per post of wat lekkers meenemen naar je werk (met een kaartje: jummie! Eet mij!), kost weinig tijd en kan een groots effect hebben :)

Ik ga deze maand meer van dit soort leuke dingen doen, en hopelijk maakt het meer mensen in mijn omgeving blij :) Ook ga ik je bestoken met leuke ideeën wat je zelf kan doen :)

En om gelijk met de deur in huis te vallen: zondag = Moederdag.
Zoals je misschien al verwacht, ben ik meer van het zelf dingen maken ;) Een paar jaar geleden ben ik begonnen met het opsturen van een ingekleurde kleurplaat (echt!). Dit jaar heb ik er zelf twee gemaakt. Leuk om zelf uit te printen en aan je mama te geven/op te sturen! Veel kleurplezier!

De eerste kleurplaat is nog een keer bijgevoegd, maar dan zonder tekst in de banner. Kan je zelf ook wat leuks invullen, of voor wat anders gebruiken :)




ps: ik vind het erg leuk wanneer je mij een foto toe stuurt van een ingekleurde kleurplaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten