woensdag 13 mei 2015

Happy Mail #7 - Team Confetti Feelgoodbox

Vorige week lag er een klein feestje in de brievenbus. Leuk! Een pakketje met een bonte verzameling postzegels maakte mij helemaal blij (en ik had het pakketje nog niet eens open gemaakt!) :D


Ik volg Team Confetti al een tijdje en daar komen zulke leuke dingen voorbij. Een kleine twee maanden geleden zag ik een berichtje voorbij komen over de Team Confetti Feelgoodbox en ik dacht: DIE WIL IK!!
1 april (geen grapje) startte de verkoop en ik zat om 9 uur klaar om deze te bestellen ;) (echt! Ik dacht: deze gaat vast en zeker weer uitverkocht zijn en ik ben er nu op tijd bij!) En vervolgens mocht ik geduldig wachten...

Vorige week kwam ik er eindelijk achter wat voor leuks er in zat :)



- een regenboog-lolly, super leuk! (en lekker ;) )
- een diy-camera. Erg leuk doosje voor een cadeautje :)
- 4 stickers van kurk met een leuke opdruk
- een sticker van een camera
- geweldig retro-receptenkaartjes: LEUK!
- 3 stickers met leuke dames
- 3 giftcards, waarvan 2 van cassettebandjes
- een groovy-ansichtkaart
- en als laatste een super toffe ketting van een theekransje! Zo leuk!


Bedankt Team Confetti!



ps. kijk eens wat een geweldig leuk zakje én sticker!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten