maandag 2 maart 2015

Maandaginspiratie #9

Ik heb een voorliefde voor wolken. Heerlijk om naar te kijken, terwijl je in het gras ligt in de zon :) Deze maandag een partij wolken vol met hartjesregen. Voor in de woonkamer, keuken, slaapkamer of waar je ze ook wilt hangen :)

Voor deze vrolijke wolk van liefde heb ik weer wat restjes creativiteit gebruikt. Ik heb een map vol met geschilderde papier voor dit soort fijne dingen. Voor deze wolken heb ik gekozen voor lichtblauw geschilderd papier. De hartjes had ik nog over van een ander project.


Je hebt nodig
- gekleurd papier
- (geponste) hartjes in kleur naar keuze
- (wit) garen
- plakband
- schaar/mesje
- potlood 


Aan de slag
- teken de wolken in het formaat dat je wilt. Zelf ben ik gegaan voor 3 wolken, twee grote en een minder groot
- knip de wolken uit
- knip garen op diverse formaten af
- plak de garen aan de onderkant van de wolken vast (aan de achterkant van de wolk, zo is het plakband niet te zien)
- plak de hartjes op verschillend plaatsen vast. Ook de hartjes plak je aan de achterkant met een beetje plakband vast
- knip de restjes garen af






Zoek vervolgens een mooi plaatsje voor de wolken om op te hangen :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten