maandag 23 februari 2015

Maandaginspiratie #8

Lijstjes. Daar hou ik van. Ik heb saaie-to-do-lijstjes (schoonmaken, financiën, ....), leuke-to-do-lijstjes (workshops voorbereiden, taart maken, projecten bedenken) en zelfs een to-do-lijstje met projecten waarvoor van alles in huis is en wat ligt te wachten totdat ik dat ook daadwerkelijk ga doen. En op dat lijstje staat al wéken maanden een leuk project met restjes stof.

Bij de Ikea kwam ik deze twee stofjes tegen, maar dan wat verknipt. Een beetje zielig lagen deze lapjes in een bak, wachtend op een baasje die er iets leuks mee wist te doen. Ik zag ze liggen en het was liefde op het eerste gezicht: hier wist ik wel wat leuks mee te doen! En zo belandde deze twee lapjes bij mij in de kast.

Het eerste lapje heeft allemaal fijne blaadjes, leuk! Ik zag het wel voor me om van deze blaadjes kussens te maken. Nu was er te weinig stof om zowel de voor- als de achterkant van deze stof te maken. Het tweede restje stof paste precies (qua hoeveelheid en Lotte-stofje (ik vind de print geweldig!)). En zo ging ik van de week aan de slag.










Heb jij nog leuke projecten liggen waar je graag binnenkort aan wil beginnen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten