maandag 26 januari 2015

Maandaginspiratie #4

Stiekem zit er een kleine verzamelwoede-persoon in mij. Stukken stof of papier die over zijn kunnen zo makkelijk weer ergens voor gebruikt worden ;) Ik heb dan ook verschillende bakken, potjes en dozen met allemaal een eigen o zo belangrijke inhoud. 

Glazen potjes hebben ook zo'n aantrekkingskracht op mij, je kan er zo veel mee doen! Bijvoorbeeld: het bewaren van rozijnen en thee; verf waarvan de tube stuk is; kleine houten lieveheersbeestjes die zoo schattig zijn en waarvan het doosje het niet lang vol hield; bakpoeder waarvan het kartonnetje ook al snel de geest gaf; potloden, penselen, stiften, dat staat zo gezellig en overzichtelijk; zelfgemaakte jam, appelmoes of ingemaakte citroenen... (je hebt het vast al door dat ik nog wel even door kan gaan :) )

Op vakantie neem ik ook graag glazen potjes mee (of bewaren we lege potjes). Je weet maar nooit waarvoor het handig is. Eentje heeft steevast als bestemming: gevonden kleine spullen. Zo krijg je een vakantiepotje met allemaal leuke dingen erin. Thuis doen deze potjes mij altijd terug denken aan die vakantie :)  

Vakantiepotje mei 2014

Vakantiepotje september 2014 

Algemeen potje 2013 & 2014 

1 opmerking: