zaterdag 3 januari 2015

Kerst 2014

Hallo Kerstmis!

Mijn Kerstdagen waren vol gezelligheid en lieve mensen :) Een fotokijkje in mijn kerstdagen.

Om te beginnen eens mijn winterraam, bij avondlicht (nouja, licht... ;) )

Kerstavond waren we met het hele gezin bij mijn moeder om daar te genieten van gezelligheid en lekker eten. Mijn broertje had oo zo lekkere en mierzoete tompouces gemaakt. Jummie! Na dat lekkers en een spannend spelletje zijn twee heren de keuken in gedoken om het avondeten te maken. Het was heerlijk en precies genoeg. Als er meer in de pannen had gezeten, hadden we dat gewoon op gegeten en geen ruimte meer gehad voor het lekkere nagerecht dat mama had gemaakt. 

Tussendoor heeft mijn zusje zich kerstig uitgeleefd op mijn handen :) 

En toen was het het Eerste Kerstdag! Meer gezelligheid en lekker eten, op naar de zus van W.! Voor deze gezelligheid nam ik de carrotcake mee.
Na een paar rondjes toepen, thee, chocola en carrotcake zijn we begonnen met het maken van nog meer lekkers. We hebben een Marokkaanse avond gehad qua eten. Diverse smeersels voor op brood (humus, auberginesmeer, komkommersmeer, alles met jummie veel knoflook natuurlijk!), een heerlijk tajine-hoofdmaaltijd en een jummie nagerecht. 

Na de kerstdagen werden we 's ochtend bij W. wakker en vonden we buiten een kerstplaatje :)

Hoe waren jou kerstdagen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten