dinsdag 9 februari 2016

YouTube plezier

Afgelopen week stond ik met W. in een tekenwinkel. En ik had keuzestress. Welk schetsboek zou ik meenemen..? A4? A5? Toch A6? Staand, of liggend..?

Arme W. Hij stond daar maar. En ik had een heftige discussie met mijzelf. Het leven is soms zo zwaar... W. kreeg zelfs koffie aangeboden van een medewerker, haha, ze zien het vast vaker ;)

Hoe dan ook, ik kwam er uit. Ik ging voor een liggende A4. Eenmaal thuis kwam ik er achter dat ik stiekem ook dat A6 boekje had willen meenemen. Is zo handig voor onderweg en wat kleine tekeningen, heus echt waar ;)

Waar gaat je verhaal heen, Lotte?


Nou. Euhm. Ik kan mij dus uren vermaken in een tekenwinkel. Ik kan mij zelfs heel lang vermaken met alleen kijken en voelen van papier. Haha, ja echt.

Gelukkig ben ik niet alleen. Fran Meneses maakt er zelfs filmpjes van, waar ik dan ook graag naar kijk ;) Daarnaast maakt ze óók nog eens leuke tekeningen. Hoera!

Vandaag laat ik jullie meegenieten met een paar filmpjes :)






Oké, nog eentje dan. Heerlijk meekijken terwijl Fran aan het werk is :)



Fijne dinsdag!

PS  Vorige week trok ik de kaartjes paper art & sprookje. Maandag zie je het resultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten