dinsdag 23 februari 2016

Fijne dingen #6

De tijd speelt een spelletje, hij vliegt zó snel voorbij! Ik doe dan ook nog even alsof het zondag is (en geen dinsdag ;)).
Afgelopen week speelde ik een geweldig leuk lang potje Carcassonne met mijn ouders, was het uitzicht zeer divers en aten wij ons buikje helemaal rond.


Zondag, Valentijnsdag: buiten was het bar en koud, binnen was het gezellig en bloedje warm, de houtkachel deed het bijzonder goed :) Mijn ouders kwamen spelletjes spelen en eten, gezellig! Ze namen Carcassonne mee met duizendmiljoen uitbreidingen. Jee! Dan duurt het potje ook wat langer (duizendmiljoen minuten ongeveer ;)).

Oo, en maandag was qua weer zo anders: de zon scheen zo lekker! Ik moest daar nog even wat langer van genieten dan ik bedacht had :) (ojee, mijn Haryy-Potter-lees-marathon is bijna klaar ;))

Dinsdag maakte ik mijn knipkunst sprookje af. Ik ben blij met het eindresultaat!

Woensdag hadden we op kantoor een geweldig mooi uitzicht. In tegenstelling tot een paar dagen later ;)

Zie jij de windmolen? De foto is echt op bijna dezelfde plek genomen. Niet echt geloofwaardig he? Het was "wat" mistig...

Ik maakte m'n ouders blij met wat laatste AH zegels die bij mij beland waren en ik kon het niet laten het adres vrolijk neer te zetten :)


Vriendinnetje R. vertelde al eerder dat ze geweldig leuke boekjes met versjes van Lars had gekocht. En ze dacht dat ik ze ook wel kon waarderen. ZE ZIJN GEWELDIG! Ik wil ze ook ;)

Zaterdag was een heerlijke volle dag. Overdag had ik een workshop zeefdrukken. Ik vind het altijd erg leuk om te zien wat anderen maken en de verrassing bij henzelf te zien bij wat ze maken :)

's Avonds gingen we uit eten met vrienden. We lieten ons verrassen bij de Meesteproef in Nijmegen met het verrassingsmenu. Haha, geen keuzestress bij het menu. En man, wat was het heerlijk! De locatie is ook echt geweldig leuk: het restaurant heeft ook nog echt de sfeer van de oude Honig-fabriek. Met naambordjes, buizen en beton op de vloer. Een aanrader dus!

Tijd om verder te gaan met deze week en toffe dingen maken :) Fijne week!

~ p.s. ~
oké, nog 1 foto dan. De zon ging zo mooi onder :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten