maandag 19 oktober 2015

Maandaginspiratie #33

Hallo herfst! Eigenlijk ben je best wel heel erg leuk :) (helemaal wanneer de zon schijnt ;) )

Bijna alle bomen doen een wedstrijdje wie het snelst van kleur kan veranderen en de blaadjes op de grond kan laten vallen. Ik ben benieuwd welke boom voor mijn huis gaat winnen ;)

Nu de zomer toch echt wel helemaal voorbij is, is het ook tijd voor een nieuw leuk wensenlijstje! Het fijne van zo'n lijstje vind ik zelf dat niet alles afgevinkt hoeft te worden (want: wensenlijstje!). En: wanneer je een vrije dag hebt en niet zo goed weet wat je eigenlijk wilt gaan doen, biedt het lijstje een geweldige uitkomst!

Dus: bij deze mijn fijn herfstigwensenlijstje! Sommige dingen heb ik van mijn zomerswensenlijstje verplaatst naar dit leuke lijstje :) Zie je er wat leuks bij staan, of heb je aanvullingen? Ik ben benieuwd!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten