woensdag 14 oktober 2015

Happy mail #11

Op Instagram kwam ik enkele weken geleden iets leuks tegen: de #madewithloveswap! En ik dacht: jaaa! Daar doe ik aan mee!

Afgelopen maandag was de verzenddatum en dinsdag belde bij mij in de ochtend de postbode al aan! Jee! Kijk je mee met wat voor leuks Mascha voor mij gemaakt heeft? (zulke leuke dingen!!)


Voor degene die niet weet wat een swap inhoudt: bij een swap (uitwisseling/ruil) maak/koop je verschillende leuke kleinigheidjes die bij de ander past. Je kent de ander echter niet. Je geeft je op voor een swap en degene die het organiseert zorgt ervoor dat iedereen een swapmaatje krijgt. Het is niet zo dat voor wie jij iets maakt, hij/zij (meestal een zij ;) ) ook iets voor jou maakt. Het is altijd de vraag wie voor wie iets maakt, spannend! Op Instagram krijg je vaak wel een indruk van de ander, ook laat je vaak voor je swapmaatje een moodboard achter van wat je zelf leuk vindt.

Op mijn Instagram staan vooral veel dingen van Papier Avonturen, weinig persoonlijke dingen.  Maar Mascha kon daar prima mee uit de voeten! Het pakketje zat bommetje vol met allemaal toffe dingen!


Laat het nou sinds maandag voor mij alweer handschoenen- en mutsenweer zijn. En die slingeren altijd rond, ergens bij de voordeur. Nu niet meer! Nu hebben ze een heel fijn mandje! Jee!

Voor deze fijne slingers ga ik eens opzoek naar een leuk plekje in huis :)

Arrgh! Ik ben een gemeen lief monster! Ik vind 'm zó leuk!  Hij zit nu gezellig op de bank :) (en hij heeft hele zoete hartjes aan de achterkant!)

Laat dit nou ook al echt tijden op mijn wensenlijstje staan... Echte cactussen vind ik wat prikkelbaar (echt?), de gehaakte versie vind ik heel erg gezellig! Maar dat haken ligt mij niet zo. Mascha gelukkig wel! En nu staan er op mijn vensterbank drie hele leuke cactussen!


Hoera! Ook nog leuke cactuskaarten! Twee daarvan gaan leuk per post naar een nieuw baasje. De onderste hangt heel fijn aan de muur naast mijn tekentafel :)


Mascha, heel erg bedankt voor al het leuks! Ik ben er helemaal blij mee! 


Nieuwsgierig wat er nog meer gemaakt is tijdens deze swap? Neem een kijkje via Instagram #madewithloveswap :)

Mijn moodboard voor deze swap :) 











2 opmerkingen:

  1. Wat leuk!
    Ik weet dat mijn zus wel eens een swap doet met een groep meiden maar heb het zelf nog nooit gedaan, ziet er wel erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he, Anne!
      Het is echt altijd een verrassing wat je gaat krijgen :) En dan alle liefde en aandacht die iemand er in stopt, die je helemaal niet kent. Ik vind het leuk en bijzonder :)

      Verwijderen